Prima Pagina      FAQFAQ   CăutareCăutare   MembriMembri   GrupuriGrupuri   ÎnregistrareÎnregistrare   ProfilProfil  Mesaje privateMesaje private  AutentificareAutentificare   
infogsm
De ce cand suni mereu la relatii cu clientii e ocupat?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului InfoGSM.ro -> Vodafone
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
danutzzza



Data înscrierii: 28/Sep/2006
Mesaje: 8
Locație: craiova

MesajTrimis: Joi Sep 28, 2006 9:11 am    Titlul subiectului: De ce cand suni mereu la relatii cu clientii e ocupat? Răspunde cu citat (quote)

Suna ocupat pentru ca sunt interesati oamenii,sau pentru ca sunt foarte multi care considera ca sunt "tzapitzi"si au dorinta de a trage la raspunere????
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj
T3O



Data înscrierii: 15/Mai/2006
Mesaje: 238
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi Sep 28, 2006 6:07 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Sunt prea putini operatori Crying or Very sad
Un call center de circa 30 de oameni se ocupa de o zona cu 1-2 milioane de utilizatori. Shocked
Am lucrat si eu intr-un asemenea centru si crede-ma ca nu-i usor.
In primul rand ca n-ai voie sa le inchizi in nas chiar daca te injura si isi varsa toti nervii pe tine.
Si trebuie sa te ocupi in medie cam de 30-40 de apeluri pe ora.
Dar si Orange-ul si Vodafone-ul fac investitii masive in domeniul asta si sa speram ca accesul la un operator va deveni mai lejer Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Gabita



Data înscrierii: 29/Sep/2006
Mesaje: 12

MesajTrimis: Vin Sep 29, 2006 8:06 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Dar daca totul ar fi perfect poate nu ar trebui sa preia asa multe apeluri nu?Deci nu ar mai suna ocupat....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
T3O



Data înscrierii: 15/Mai/2006
Mesaje: 238
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin Sep 29, 2006 5:23 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Crede-ma ca 50% dintre apeluri sunt de la persoane care au IQ-ul egal cu nr de la pantofi...... 40% sunt persoane care sunt prea lenese ca sa-si activeze anumite servicii pe net sau prin Self Care si abia 10% sunt probleme care necesita apelarea serviciului clienti.

Si oricum nimic nu e perfect.... Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SwEn



Data înscrierii: 21/Dec/2005
Mesaje: 10
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm Sep 30, 2006 1:24 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

T3O a scris:
Crede-ma ca 50% dintre apeluri sunt de la persoane care au IQ-ul egal cu nr de la pantofi...... 40% sunt persoane care sunt prea lenese ca sa-si activeze anumite servicii pe net sau prin Self Care si abia 10% sunt probleme care necesita apelarea serviciului clienti.

Si oricum nimic nu e perfect.... Wink

Acum asta e, n-ai ce face ... asa e romanu', am vazut si la stiri ... detule exemple de la numere"versi" pentru urgente sau care ofereau informatii intr-un anumit scop, si raomanu suna si el ca e gratis si spune ce vrea muschiu lui. In primul rand cred ca gradul de educare ar trbui sa creasca, ca sa fie mai bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
catas



Data înscrierii: 27/Sep/2006
Mesaje: 50
Locație: craiova

MesajTrimis: Mie Oct 04, 2006 4:49 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Sunt perfect de acord cu T3o si sven. cata lume lenesa, sau cel putin nu vor sa gandeasca pt lucruri marunte
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
J3N



Data înscrierii: 23/Ian/2007
Mesaje: 432

MesajTrimis: Mie Ian 31, 2007 9:12 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Dupa cum spunea T3O...le e lene sa isi activeze singuri serviciile...doar pentru atata nu merita sa suni pe cei de la Relatii cu Clientii !
_________________
Decat toata viata fraier, mai bine o zi rege !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Compaq



Data înscrierii: 19/Ian/2007
Mesaje: 141

MesajTrimis: Mie Ian 31, 2007 11:50 pm    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

A SPUS-O IN GLUMA MA, MAI ALES CA EL LUCREAZA ACOLO
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
T3O



Data înscrierii: 15/Mai/2006
Mesaje: 238
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi Feb 01, 2007 9:26 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Compaq a scris:
A SPUS-O IN GLUMA MA, MAI ALES CA EL LUCREAZA ACOLO

Rectificare...... am lucrat, dar spre norocul meu am scapat de-acolo Laughing
_________________
Scump dom'le......... SCUMP!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
T3O



Data înscrierii: 15/Mai/2006
Mesaje: 238
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin Feb 02, 2007 9:37 am    Titlul subiectului: Răspunde cu citat (quote)

Paradoxal Vodafone-ul nu-si propune sa intreaca Orange-ul Shocked
In nici o tara nu practica cele mai bune tarife si nu se lupta pt suprematie.
Vodafone-ul promoveaza servicii de o calitate superioara.... la preturi rezonabile.
Deci nu cred ca o sa intreaca Orange-ul decat daca romanii vor pune accent pe calitate si gama de servicii mai mult decat pe nr de minute incluse ( lucru foarte putin probabil ). Wink
_________________
Scump dom'le......... SCUMP!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului InfoGSM.ro -> Vodafone Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum


© InfoGSM.ro Template
Powered by Romanian phpBB